Pages

Buat duit dengan nuffnang – leceh le nuffnang ni

Eeee…eeee nuffnang ooo nuffnang kenapa ko leceh sangat. Selama 2 tahun aku dengan nuffnang ni kan, aku nak citer skit le, bagi aku nuffnang ni leceh siot, kejap status gliterrati, kejap status ahli biasa. Pening aku memikirkan kenapa tetiba status di tukar.

Kalau banding dengan adsense, puhh.. jauh adsense lebih berbaloi. Income aku pun kalau banding nuffnang dgn adsense, adsense lagi banyak. Mungkin sebab adsense bayar dalam USD, bila tukar ke matawang rm, x3. Lagi satu iklan adsense ni sentiasa keluar je dan iklan adsense macam2 jenis ada.

Kalau guna blogspot,senang je nak install iklan adsense ni sebab menu dah ada, main klik-klik je iklan adsense dah boleh keluar.

Tak tahu le aku, nak guna lagi tak nuffnang ni atau nak focus ke adsense je sebab kalau letak dua dua iklan ni dlm satu blog, Nampak banyak le pulak iklan kan. Mungkin iklan nuffnang boleh di delete kan je?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan