Pages

Pendapatan ke 3 internet | Bayaran pertama google adsense melalui Western Union CIMB


Terus-terus pendapatan ke 3 kan, pendapatan pertama dan ke 2 dulu dari nuffnang. Pendapatan dari sewa ruang iklan kat blog2 aku aku dah lupa le.
 
Korang penah terima bayaran dari google tak? Rugi ooo layar internet tanpa dapat apa-apa bayaran, malah kena bayar ada hehe..
 
adsense1stpayment.PNG

 
Nampak kat atas tuh? blurr ke? hehehe.. takpe takpe. itu status akaun google adsense aku buat masa ni dan " payment in progress" katanya google. Nak dapat duit le ni kan.
 
Kalau korang tak tahu adsense tu apa, sila lah ke google.com/adsense. Duit bayar dalam USD ni kawan, jgn memain.
Apa yang berlaku selepas ni? Google akan hantar satu no PIN ke alamat aku. Dengan no PIN tu nanti aku akan masukkan kat satu ruang dlm akaun adsense aku dan terpapar lah detail pasal bayaran ni untuk aku isi di borang Western Union di mana-mana bank macam CIMB.
 
Dapat no PIN nanti, aku citer lagik ya. Selalu lah semak blog ni.
 
Pendapatan ke 4 nanti mungkin dari nuffnang!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan