Pages

Toyota Corolla Altis 1.8G | 2670km rekod dah pecah, bumper sudah calar

2670km, Toyota Corolla Altis 1.8G aku dah calar kat bumper! Erghhh…pe le
mamat bermotosikal ni.

Citer dia camni, aku park Toyota Corolla Altis 1.8G tu kat kws parking
tempat keje aku le. Ada le security bawak motor pegi beli air dan masa u
turn dia terjatuh le plak, kena bumper kereta kau, binawe tul le baru
sebulan pakai hehehe, dah le Nepal.

Nasib baik ada orang nampak dan terpaksal le aku uruskan urusan mengecat le
plak.

Bumper Toyota Corolla Altis 1.8G caler putih calar dan kena ketuk sikit,
harganya rm480 kat Toyota servis center. Mahal ke tak? Aku pun tak tahu le
sebab bukan aku yang akan bayar hehe.. tapi sayang le sbb masih baru lagih.

Satu hari boleh siap, terpaksal aku half day leave besok. Nepal tu dah bagi
separuh, nanti gaji bagi separuh lagik, kesian plak aku tgk Nepal tu, tapi
nak baut camne kan, aku pun kena susah2 gak utk uruskan cat bumper ni.

Takpe le kan, dah jadi. Le ni aku tak park dah kete kat situ…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan