Pages

Apex Kini Penjaga Gol Termahal Negara ?

Penjaga gol negara, Khairul Fahmi Che Mat atau Apex kini dipercayai menjadi penjaga gol termahal ketika ini berikutan pendapatannya selaku duta daripada pelbagai syarikat terkenal dan sebagai pemain bola sepak sehingga mencecah ratusan ribu ringgit.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Menurut Penasihat Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa), Tan Sri Annuar Musa, beliau mengakui pendapatan di luar padang penjaga gol berusia 23 tahun itu sudah mencecah ratusan ribu ringgit daripada gaji  yang diterima beliau bermai bersama Kelantan.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
"Kafa menaikkan sejumlah gaji yang cukup lumayan sebaik sahaja Apex menandatangani kontrak baru-baru ini. Saya percaya, beliau merupakan penjaga gol termahal ketika ini.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
"Kita menawarkan kontrak selama tiga tahun dan Apex bersetuju untuk terus bermain dengan Kelantan. Memang banyak negeri sebelum ini ada menawarkan peluang bermain kepada beliau. Tetapi beliau mengambil pendekatan duduk berbincang dengan saya mengenai masa depannya bersama Kelantan.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com

"Saya bangga dengan sikap beliau, tidak tergopoh-gapah di dalam membuat sesuatu keputusan. Apex merupakan produk Kelantan dan sudah pasti kita mahu bentuk personaliti beliau bukan setakat di dalam tetapi juga di luar padang," katanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan